Wij doen altijd een krediet check waarbij we een aantal verschillende zaken bekijken. Heeft u vragen waarom u niet kunt kiezen voor het betalen via faktuur neemt u dan contact op met SveaWebPay.
Wanneer u de afgelopen dagen betaald hebt kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen. Wanneer u zeker wilt zijn dat wij uw betaling ontvangen hebben (het kan 3 werkdagen duren voordat uw betaling zichtbaar is) dan kunt u altijd contact opnemen met SveaWebPay.
Neem contact op met SveaWebPay voor assistentie!
Uiteraard betaalt u niet wanneer u geen produkten heeft ontvangen. Neemt u in eerste instantie contact op met de website waar u heeft gewinkeld. Krijgt u geen antwoord neemt u dan contact op met SveaWebPay.
Wanneer u uw factuur kwijt bent kunt u een nieuwe opvragen bij SveaWebPay. Om u en een kopie te kunnen sturen hebben wij de volgende gegevens van u nodig: naam, volledig factuurnummer of uw KvK nummer en tevens via welke website u heeft gewinkeld.
U kunt contact opnemen met SveaWebPay wanneer u de vervaldatum op uw factuur naar achteren wilt schuiven op voorwaarde dat de factuur niet vervallen is. De vervaldatum kan ten hoogste 10 dagen naar achteren geschoven worden. Dit geldt alleen voor de gehele factuur niet wanneer u uw betaling opgedeeld heeft.
Uiteraard kunt u dat! Op de meeste facturen van SveaWebPay wordt een laagst te betalen bedrag genoemd. Let u op dat de betaling uiterlijk op de vervaldatum bij SveaWebPay binnen moet zijn wilt u kunnen betalen via deelbetalingen. Daarna krijgt u halverwege de maand een rekeningoverzicht toegestuurd totdat het hele bedrag betaald is.